Miljöpartiet de gröna i Karlstads kommun söker en valsamordnare

Tjänsten är en projektanställning och tjänstgöringsgrad tas fram i samråd med sökande. Vår utgångspunkt är: halvtid från och med januari till och med sista juli 2018. Under valrörelsen, dvs. augusti till och med den första oktober ökas tjänstgöringsgraden till heltid.

Miljöpartiet de gröna i Karlstad söker en valsamordnare. Vi söker dig som vill arbeta på uppdrag av föreningens ledningsgrupp med att planera och leda partiets valrörelse. Du ansvarar för att formulera och genomföra valplanen, utifrån strategiska beslut fattade av ledningsgruppen. I det löpande arbetet kommer du att ha direkt dialog med ledningsgruppen och övrig personal.

Din roll blir att planera, förankra och leda de projekt som ingår i valkampanjen. Föreningens främsta redskap för att driva kampanjer är de aktiva medlemmar som finns i vår utförarorganisation men också våra förtroendevalda.

Vi erbjuder dig ett kvalificerat arbete, i en miljö som periodvis kan vara mycket hektisk, men alltid inspirerande. Vi välkomnar alla sökande oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, sexuell läggning, funktionsnedsättning eller etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning. Du delar Miljöpartiets värderingar, men det finns inga krav på tidigare engagemang eller på medlemskap.

Välkommen med din ansökan!

Låter det intressant?

Hör av dig till något av våra kommunalråd Monika Bubholz (076 1260102) eller Per-Inge Lidén (070 0018271), vår politiske sekreterare Robert Halvarsson (070 0018266) eller sammankallande Jan Kardemark (0708 18 01 67) för att få mer information.

Välkommen med din ansökan senast 5 december till
Märk din e-post med rubrik "Valsamordnare".
Jan Kardemark
Dahlgrensgatan 3