Miljöpartiet Sundbyberg söker flertalet valarbetare

Lyssna

Miljöpartiet i Sundbyberg söker flertalet valarbetare till förstärkning av partiets arbete inför valen till riksdag, kommun och landsting. Valarbetarna är nyckelpersoner i utförandet av alla delar av valrörelsen och är en viktig del i att Miljöpartiet i Sundbyberg gör ett framgångsrikt val.

Kampanj Fyra av våra ideella krafter som kampanjar i Rissne.

Arbetsbeskrivning

Ditt arbete är att på uppdrag av partiets valgrupp planera, organisera och genomföra valaktiviteter i Sundbyberg. Partiets främsta redskap för att driva kampanjer är våra aktiva medlemmar och våra förtroendevalda och kontinuerliga kontakter och samverkan krävs också därför med kandidater och medlemmar.

Tjänsten innefattar främst praktiska uppgifter i kampanjandet så som genomförandet av olika typer av kampanjer, bemanna valstugor eller planerande och genomförande av andra aktiviter. Du kan även komma att hantera våra lokala sociala medier. Uppgifterna kan i viss grad anpassas utifrån dina kompetenser.

Tjänsten kommer att utgå från Miljöpartiets kansli i Sundbybergs Stadshus i Hallonbergen.

Kravprofil

Vi välkomnar alla sökande oavsett kön, könsidentitet, könsuttryck, ålder, sexuell läggning, funktionsvariation eller etnisk eller religiös tillhörighet. Du delar givetvis Miljöpartiets gröna värderingar även om tidigare engagemang eller medlemskap i Miljöpartiet inte är nödvändigt.

Du är en strukturerad, välorganiserad och tydlig person i ditt arbetssätt. Du kan snabbt dig in i nya frågor, har ett flexibelt arbetssätt och god samarbets- och organisationsförmåga. Du brinner för Miljöpartiets politik och tycker om att förmedla den till medborgare.

Du kan arbeta självständigt och klarar av att ta egna initiativ inom satta ramar.

Det är även meriterande att ha B-körkort.

Arbetsgivare

Miljöpartiet de gröna Sundbyberg

Arbetstider och omfattning

40% - 100% enligt överenskommelse, från 2018-08-01 fram till 2018-09-09.

Oreglerad arbetstid, såväl kvällstid som helgarbete kommer att bli aktuellt.

Ersättning

Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du

Ansökan ska innehålla ett cv och ett personligt brev och skickas till: [email protected]. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista dag att ansöka är 2018-06-01.

Frågor? Hör av dig till Anton Fendert på 0708-285299 eller [email protected]