Medlem

Lyssna

Engagera dig

Som medlem finns det flera olika engagemangsvägar som du kan välja för att bidra. Du kan anpassa vad du gör utefter dina egna intressen, din livssituation och hur mycket tid du har att ge. Men bara att bli medlem är en viktig insats. Vill du veta mer först? Följ oss på Facebook som är vår främsta informationskanal och kom på ett medlemsmöte, för det behöver man inte vara registrerad medlem.

Är du ny medlem och undrar hur du kan engagera dig? Läs mer här!

Kunskap

Att syssla med politik är en ständig lärandeprocess och vi som varit med längre delar gärna med oss av våra kunskaper. Håll utkick efter utbildningar under "Just nu" eller hör av dig och berätta vad du vill veta mer om? Via våra studiematerial kan du också "läsa på" om olika frågor och lära dig mer på egen hand.
Studiematerial.

Resursbank

I vår resursbank sparar vi bland annat nyhetsbrev, politiska dokument och kampanjer etc. Plus en massa andra dokument och manualer som kan vara användbara för medlemmarna.
Resursbank för medlemmar

Frågor
 Kontakta gärna vå r ordförande, Siv Strömbäck ([email protected]i frågor som handlar om, möten, medlemskap, utbildning för medlemmar etc. Om du har frågor kring vår politik eller kanske är intresserad av att sitta i en nämnd som ledamot eller ersättare kan du kontakta vårt språkrör, tillika gruppledare, Filip Joelsson ([email protected])