Valkoordinartor

Miljöpartiet i Västra Götaland söker en person med social kompetens som vill vara med och förverkliga den gröna politiken och verka för en grön framgång i valet. Visstidsanställning på heltid från 2018-01-22 – 2018-09-21.

Om tjänsten
I din roll som Valkoordinator kommer du bland annat att jobba med kampanjaktiviteter i kommunavdelningarna samt stötta små avdelningar i listsättning och arbete inför valrörelsen. Arbetsplatsen är belägen i Vänersborg med möjlighet till visst distansarbete. Resor i tjänsten förekommer inom Västra Götaland. Heltid hos oss innebär 35 timmars arbetsvecka. Partikansliet har för närvarande fyra anställda, välkommen till oss!

Vi söker dig som
Har en god kommunikativ förmåga  i både tal och skrift och är självständig. Du ska snabbt kunna sätta dig in i nya frågor, ha ett flexibelt arbetssätt och ha god samarbets- och organisationsförmåga.

Körkort är ett krav för tjänsten.

Du delar givetvis Miljöpartiets gröna värderingar och bör ha erfarenhet av lokalt arbete eller uppdrag inom Miljöpartiet.

Så här ansöker du:
Skicka CV och personligt brev senast 30 november till [email protected]

Har du frågor om tjänsten, kontakta Madeleine Larsson, kanslichef på [email protected] eller ring 0706-169238