Välkommen att bli ny medlem!

Lyssna

Klimatet är vår tids ödesfråga. Vi kan inte vänta, det kräver handling här och nu. Välkommen till Miljöpartiet de gröna!

Från 1 januari har du alternativet att betala 120kr, 240kr eller 480kr när du blir medlem. Blir du medlem efter 30 september gäller avgiften även för nästföljande år. För dig under 27 år eller student är det gratis att vara medlem om du samtidigt blir medlem i Grön Ungdom eller Gröna Studenter. Du kan också bli medlem genom att mejla ditt personnummer till [email protected]

Läs mer hur du kan göra skillnad som medlem i Miljöpartiet de gröna.

Bli medlem via SMS

Medlemskapet kostar 240 kronor. Skicka ett sms med texten mpmedlem240, ditt personnummer och din mejladress till nummer 72980. Summan dras från din telfonräkning och din vanliga sms-kostnad tillkommer. Du kan också välja att betala 480 kronor för att bidra genom en högre avgift eller 120 kronor om du är student, arbetslös eller pensionär. Ersätt då mpmedlem240 med mpmedlem480 eller mpmedlem120 i sms:et.

Bli medlem direkt

Personuppgiftsbehandling

När du ansöker om medlemskap hanterar vi dina personuppgifter i Miljöpartiets medlemsregister. Hanteringen följer gällande lagstiftning. Miljöpartiets integritetspolicy beskriver vilka uppgifter vi hanterar och hur.​

Så hanterar Miljöpartiet dina personuppgifter.

Förnya ditt medlemskap

Som medlem kan du välja att betala din medlemsavgift via autogiro. Anmäl dig till autogiro här och signera med BankID.
Saknar du BankID? Då kan du ladda ned autogiroblankett och skicka in. Portot är redan betalt!

Läs mer på vår medlemswebb eller kontakta [email protected] om du har frågor.