Engagera dig för en hållbar framtid

Vi i Miljöpartiet vill bygga en hållbar framtid, där vi människor tar hand om varandra och vår planet. Vill du hjälpa till?

Miljöpartiet har drivit fram världens mest ambitiösa klimatlag och miljöbudgeten har mer än fördubblats. Men vi vill mer!

Vi i Miljöpartiet vill bygga en hållbar framtid, där vi människor tar hand om varandra och vår planet. Vår tro på mångfald är en av den gröna rörelsens styrkor. Vi välkomnar alla som vill vara med och det finns många sätt att vara grön på. Engagera dig genom att bli medlem, ge ett bidrag eller delta i den gröna samhällsdebatten nu. Välkommen!

Bli medlem

Jag gick med i Miljöpartiet för att jag bryr mig om klimatet och flyktingars rättigheter. Dessutom skulle jag få rösta för första gången och ville vara med och förändra.
– Nora Sverredal, medlem.

Bli medlem i Miljöpartiet

Ge en gåva

Hjälp oss nå fler. Skänk pengar via webben, från mobilen eller via autogiro. Din gåva bidrar till grön politik i Sverige.

Stöd Miljöpartiet med en gåva

Delta i gröna samhällsdebatten

Sprid vår politik! Gilla, dela och kommentera i Miljöpartiets sociala medier på Facebook, Instagram och Twitter. Debattera med våra meningsmotståndare i frågor som engagerar dig och visa att vi är många som står upp för en värld där vi lever inom planetens gränser. Var generös mot de som delar dina värderingar och stötta varandra, så kommer vi bli fler som tar debatten.

Redan medlem?

Besök vår medlemswebb

Bli medlem och skapa en hållbar framtid tillsammans med oss i Miljöpartiet.