Engagera dig för en hållbar framtid

Vi i Miljöpartiet vill bygga en hållbar framtid, där vi människor tar hand om varandra och vår planet. Vill du hjälpa till?

Miljöpartiet har drivit fram världens mest ambitiösa klimatlag och miljöbudgeten har mer än fördubblats. Men vi vill mer!

Vi i Miljöpartiet vill bygga en hållbar framtid, där vi människor tar hand om varandra och vår planet. Engagera dig genom att bli medlem, ge ett bidrag eller delta i den gröna samhällsdebatten nu!

Bli medlem

Min vision är en värld där jordens resurser delas lika. Ett samhälle där varje människa har samma rättigheter. Därför är det en självklarhet för mig att vara medlem i Miljöpartiet.
– Jakob Nannesson, volontär

Bli medlem i Miljöpartiet

Ge en gåva

Hjälp oss nå fler. Skänk pengar via webben, från mobilen eller via autogiro. Din gåva bidrar till grön politik i Sverige.

Stöd Miljöpartiet med en gåva

Delta i gröna samhällsdebatten

Sprid vår politik! Gilla, dela och kommentera i Miljöpartiets sociala medier på Facebook, Instagram och Twitter. Debattera med våra meningsmotståndare i frågor som engagerar dig och visa att vi är många som står upp för en värld där vi lever inom planetens gränser. Var generös mot de som delar dina värderingar och stötta varandra, så kommer vi bli fler som tar debatten.

Bli medlem och skapa en hållbar framtid tillsammans med oss i Miljöpartiet.