Vi trampade på för fler cykelbanor!

Ett stort tack från oss till alla som deltog idag i Trampa på för cykelbana till Nyckelby!

Trygga gång- och cykelvägar borde vara en självklarhet, men tyvärr så saknas det i många delar av kommunen. Det är ett viktigt arbete att få till detta – som vi fortsätter att kämpa för!

Tidningen skrev om vår manifestation här:

https://www.malaronytt.com/nyheter/malaroborna-vill-ha-fler-cykelvagar

Relaterade nyheter

Ekerö, 10 juni 2026

Lappa, laga och fika

Ekerö, 10 juni 2026

Med valmanifestet under armen knackar vi dörr

Ekerö, 10 juni 2026

Kvinnokraft 2.0 samlade röster för trygghet, självständighet och jämställdhet

Kunde inte hitta några poster

Försök med en annan filtrering eller sökning.

Läs alla nyheter