Vi har bestämt att istället för att skriva motioner ska vi skriva insändare och medborgarförslag så vi gick igenom vad vi gjort hittills och vad vi har på gång – det var en hel del. Vi ska också ta fram en vision som beskriver vilket samhälle vi vill ha framöver och det började vi med ikväll. Vi hade också en bra diskussion med valberedningen som har en del uppslag de ville diskutera.
Visionsarbete på vårt senaste medlemsmöte
Relaterade nyheter
Insändare: Miljöpartiet är garanten för Östersjöns återhämtning
Insändare: Ensamstående gör enastående jobb varje dag
Insändare: Ebberöds bank att spara på LSS
Kunde inte hitta några poster
Försök med en annan filtrering eller sökning.