Politiker om utsläpp: Det är en skandal!

Vill du följa med oss ut i valrörelsen och möta medborgarna i Värmdö?

Vi söker dig som är en duktig kampanjare och som vid ett tiotal tillfällen under augusti och fram till valet den 9 september vill stärka vårt kampanjteam. Jobbet är enkelt, vi behöver dig som gillar att prata med medborgare och sprida Miljöpartiets politik. Du behöver inte känna till Värmdös politik på förhand, utan endast läsa på våra viktigaste frågor.

Formen för anställningen är en arvodering, där vi gemensamt på förhand kommer överens om tillfällen mellan den 10 augusti och 8 september då du deltar på kampanjer. Varje kampanjtillfälle är sällan mer än 3-4 timmar.

Sök genom att skicka en kort beskrivning om hur du jobbat med kampanjer förut! Du behöver inte skicka något CV eller personligt brev. Bifoga dock kontaktuppgifter så vi kan kontakta dig. Till eskil.engstrom@mp.se.