Valkickoff – alla är välkomna!

Starta valspurten med Miljöpartiet de gröna där vi tillsammans samlar energi och inspiration för ett grönare och skönare valresultat! Där vi skapar politik inför kommande mandatperiod som både är snäll mot planeten och människorna som bor på den.

Under valkickoffen kommer Amanda Lind, f.d. kultur- och demokratiminister och Lorentz Tovatt, Miljöpartiets klimatpolitiska talesperson i riksdagen att samtala om hållbar politik. Simon Rosengren, USA- och kampanjexpert, kommer att dela med sig om sina politiska erfarenheter från att ha arbetat med bl.a. Hillary Clinton, Beto O’Rourke och Andrew Yang. Valkickoffen kommer även att bjuda på livemusik som framförs av musikern Daniel Arteaga.

Du behöver inte vara medlem i Miljöpartiet de gröna för att delta på valkickoffen. Alla är välkomna – oavsett om du är en engagerad medlem eller om du bara är nyfiken på vår politik. Vi bjuder på god mat, inspiration, grön politik och underhållning. Kom du med och ta gärna med dig en vän!

Praktisk information om valkickoffen:

Datum: Lördagen den 13 augusti 2022
Tid: 14:00-16:00
Plats: Global Living, Smedjegatan 13 i Västerås.
Mat: Vi bjuder dig på lunch.
Facebook-evenemang: https://fb.me/e/1SVHDSPKp

Varmt välkommen!