MP Åtvidaberg ingår  majoritet i den nya mandatperioden

MP Åtvidaberg ingår majoritet i den nya mandatperioden

Nu är det klart!

Så här ser en underskrift för framtiden, hållbarhet och medmänsklighet i Åtvidaberg ut!
Igår skrev vi på överenskommelsen för den nya majoriteten och Miljöpartiet kommer att vara med och styra i Åtvidaberg under den kommande mandatperioden tillsammans med S, C, V och L.

Relaterade nyheter

Åtvidaberg, 26 maj 2026

Debatt: Vi måste bevara och restaurera våra unika miljöer

Åtvidaberg, 25 maj 2026

Heldag i Åtvidaberg med fokus på hållbarhet, lokal produktion, mat och skog

Åtvidaberg, 4 maj 2026

Skogen, klimatet och den biologiska mångfalden

Kunde inte hitta några poster

Försök med en annan filtrering eller sökning.

Läs alla nyheter