Släng ut lobbyisterna från klimatförhandlingarna

Det är fullständigt orimligt att de företag som tjänar pengar på att släppa ut växthusgaser tillåts ha inflytande över EU:s klimatpolitik.

Typ: Debattartikel
Länk: http://www.gp.se/debatt/sl%C3%A4ng-ut-lobbyisterna-fr%C3%A5n-klimatf%C3%B6rhandlingarna-1.9719641

Relaterade nyheter

Miljöpartiet: Ny strategi för fossilfri matproduktion stärker Sveriges beredskap

Amanda Linds språkrörstal på Järvaveckan

Sverige behöver färre fattiga barn – inte fler miljardärer

Kunde inte hitta några poster

Försök med en annan filtrering eller sökning.

Läs alla nyheter