Håll Härnösand rent

Idag den 16 september har vi varit ute i det vackra Sälsten-området för att göra vår del i att bevara vår natur och hålla Sverige rent!

Tillsammans med engagerade medlemmar i alla åldrar gav vi oss ut för att plocka skräp och göra vårt natur renare och vackrare. Och vilket fantastiskt väder vi hade – solen sken från en klarblå himmel, och vinden knappt märkbar. Det kunde knappast ha blivit en bättre dag för att ta hand om vår miljö!
Det är så inspirerande att se hur våra medlemmar går samman för att ta hand om vår planet. Vi är övertygade om att små handlingar, som att plocka skräp, kan göra en stor skillnad när vi alla tar ansvar. Varje plastpåse och cigarettfimp som vi tog bort från naturen är ett steg närmare en renare och friskare miljö.

Vi vill tacka alla som deltog i dagens evenemang och gjorde det till en sådan fin framgång. Tillsammans kan vi göra Härnösand och hela Sverige ännu vackrare och mer hållbart.
Har du också varit med och stöttat #HållSverigeRent? Dela gärna dina egna bilder och upplevelser med oss! Tillsammans kan vi inspirera fler att göra skillnad och ta hand om vår planet.