Februari 2024

Möten och aktiviteter i februari 2024:

6 februari kl. 18:00-20:00 – Kommunpolitiskt möte: rapportering från politiska uppdrag. Fika (bröd, kex, kaffe/te) serveras från 17:30 – glutenfria och veganska alternativ finns. Vi har möjlighet att lägga ut en ramp till ingången och vår dörr är 90 cm bred.

15 februari kl. 18:00-20:00 – Medlemsmöte: Tema: Skog, urfolks rättigheter och rättvis klimatomställning. Fika (bröd, kex, kaffe/te) serveras från 17:30 – glutenfria och veganska alternativ finns. Mötet håll på vårt kansli – vi har möjlighet att lägga ut en ramp till ingången och vår dörr är 90 cm.

22 februari kl. 18:00-21:00 – Årsmöte på Rådhuset. Fralla och kaffe/te serveras från 17:30. Underhållning från Evialla under kvällen. OBS! Detta möte kräver anmälan – det görs till jonkoping@mp.se. Specificera gärna tillgänglighetsbehov, samt specialkost i anmälan. Rådhuset har en tillgänglighetsanpassad ingång, samt en hiss som klarar av rullstol, men tyvärr inte permobil.