Välkommen till Miljöpartiet de gröna i Hylte!
Detta händer nu: Ni är välkomna att möta oss på Unnarydsdagen, onsdagen den 8 juli. Vi står på Unnaryds torg hela förmiddagen – och på kvällen är ni välkomna på Grön Efterfest på Gården Byn med mat, mys, musik & slåtter!
- Du behövs! Välkommen att bli medlem!
- Vill du veta mer? Kontakta oss på hylte@mp.se
