Politik som gör
skillnad i Vaxholm

Vaxholm

Miljöpartiet de gröna i Vaxholm arbetar långsiktigt för att skapa en hållbar stad och en levande skärgård. Du är välkommen att höra av dig till oss om du vill veta mer om vår politik, har frågor du vill att vi ska ta upp eller om du vill engagera dig i lokalpolitiken. Naturskyddsföreningens intervju med gruppledare Anne-Charlotte Eriksson inför valet 2018:https://www.youtube.com/watch?v=PQNhrcik1Xs

För Miljöpartiet är demokrati och öppenhet ledord i politiken, därför har vi som enda parti i majoritetssamarbetet fortsatt betala för det privata initiativet att webbsända Kommunfullmäktiges sammanträden. Här finns länken http://bambuser.com/channel/vaxholmtill Kommunfullmäktiges sammanträden. Syftet med att direktsända mötet är att öka medborgarnas möjlighet att få insyn, kunna bli mer delaktiga samt få en ökad demokrati i Vaxholm.

Bli medlem?
Under 26 år/student, 0 kr. Över 26 år, 100 kr första året. Gå in på bli medlem och betala via sms eller giro.

Medlemsansvarig: Anne-Charlotte Eriksson
anne-charlotte.eriksson@mp.se

Aktuellt i Vaxholm

Aktuellt i Sverige