Hur kan jag engagera mig?

Miljöpartiet i Lund välkomnar alla som vill vara med om att göra Lund till en hållbar kommun.

Bli medlem

Att vara medlem i Miljöpartiet kostar 240 kronor per år. Skicka ett sms med texten mpmedlem240, ditt personnummer och din mejladress till nummer 72980. Summan dras från din telefonräkning och din vanliga sms-kostnad tillkommer. Du kan också välja att betala 480 kronor för att bidra genom en högre avgift eller 120 kronor om du är student, arbetslös eller pensionär. Ersätt då mpmedlem240 med mpmedlem480 eller mpmedlem120 i sms:et. Vill du hellre betala med kort eller få ett inbetalningskort med post eller e-post kan du läsa hur du gör på https://www.mp.se/bli-medlem

Ungdomar upp till och med 26 år kan bli medlemmar i Miljöpartiet genom medlemskap i Grön Ungdom, vilket är gratis. Studenter kan bli medlemmar i Miljöpartiet genom att bli medlemmar i Gröna Studenter vilket också är gratis. Alla sätt att bli medlem finns listade på https://www.mp.se/bli-medlem.

Håll dig uppdaterad

Förutom här på hemsidan, kan du hålla dig uppdaterad om vad som händer i Miljöpartiet i Lund genom facebook och vår interna medlemswebb. Evenemang utannonseras på Facebook och i kalendariet på medlemswebben.

Kontakta oss

Du kan nå oss genom e-post [email protected], telefon 0760-22 77 51 eller besök vårt kansli på Lilla Fiskaregatan 10 i Lund.

Välkommen!